29 wrz 2012

Powitanie

Chciałabym powitać wszystkich odwiedzających mojego bloga!

Nie chcę się zbyt rozpisywać, bo najważniejsze informacje znajdują się na podstronach po prawej stronie.
Jak łatwo się domyśleć temat na blogu będzie obracał się wokół matematyki: zadań, teorii oraz ciekawostek. 

Lekcje pojawiać się będą dwa razy w tygodniu (mam nadzieję, bo nie wiem na ile pozwolą mi studia), a chyba najczęściej będą to zadania i arkusze maturalne.

Blog dopiero rusza, dlatego jeśli macie wszelkie pomysły lub uwagi, to proszę o wypisywanie je w komentarzach. Mam nadzieję, że pomożecie mi stworzyć portal, który będzie Wam służył. 

Podstrony są uzupełnianie i edytowane na bieżąco, więc warto co jakiś czas zaglądać. 

Szablon i button wkrótce pojawią się na blogu.

Zachęcam również do współpracy.

Pozdrawiam serdecznie, a pierwsza lekcja pojawi się w przyszłym tygodniu! :)

1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł na bloga. Lekcje matmy na pewno się przydadzą.. ; D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń