29 sie 2014

Organizacyjne 2

Cześć! :)

Odpowiedzi do postu z pochodnymi zostały opublikowane.

W tej notce chciałabym się skupić głównie na Waszych potrzebach pod względem programów komputerowych i stron internetowych, które służą matematyczną pomocą.
Chodzi mi głównie o WolframAlpha oraz Excel i myślę, że pojawią się niedługo krótkie notki wprowadzające do tych przydatnych narzędzi.

Na blogu pojawiła się sonda dotycząca poziomu Waszej edukacji, ponieważ chciałabym dostosować moje posty w zależności od tego do jakich szkół uczęszczacie. 

Myślałam również o tym, żeby udoskonalić bloga publikując posty matematyczno-ekonomiczne oraz statystyczne, ale nie wiem, czy Wam się to przyda.

Czekam na Wasze wypowiedzi w komentarzach pod tą notką! :)


2 komentarze:

  1. Cieszę się wracasz. Niestety nie mogę od tak opublikować od siebie reklamy twojego bloga. Proszę, podeślij mi gotową treść ogłoszenia + link do obrazka, a ja z miłą chęcią dodam to jako ogłoszenie partnerskie :)

    Pozdrawiam!
    Katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam Twój button na stronie głównej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń