2 wrz 2014

Tablice matematyczne

...czyli niezbędnik każdego ucznia!

 Tablice matematyczne
Alicja Cewe, Halina Nahorska, Irena Pancer

 Na 139 stronach zawarto treści z zakresu matematyki prowadzonej w szkołach podstawowej, gimnazjum oraz liceum i technikum. 

Czytelnik ma zdecydowanie ułatwione poruszanie się po publikacji, ponieważ wprowadzono oznaczenia:
zielona kropka - definicje, czerwona kropka - twierdzenia, czarna kropka - własności. Natomiast ważne wzory umieszczono na żółtym tle.

Działy matematyki zostały oznaczone 3 kolorami:
algebra i analiza, geometria, prawdopodobieństwo i statystyka.

Mnie książka przydała się nie tylko na wymienionych wcześniej etapach edukacji, ale również na studiach - podczas uczenia się do egzaminów i kolokwiów, a także, gdy zapominałam o niektórych wzorach i twierdzeniach. Publikacja ta zdecydowanie pozwoliła mi zaoszczędzić czas, ponieważ zawiera ona szczegółowe spis treści, a więc znalezienie zagadnienia nie zajmowało mi wieków. 

Cena książki to koszt od 22 zł do 40 zł w zależności od księgarni.
Można ją zakupić przez Internet oraz w sklepach stacjonarnych.

Tablice matematyczne z czystym sumieniem polecam każdemu, kto ma styczność z matematyką!

1 komentarz:

  1. Osobiście bardziej lubię Tablice Szymczaka, bo nie ufam zbytniej przejrzystości innych publikacji, czasem lepiej samodzielnie usystematyzować niektóre rzeczy. C: i choć na studiach mi się nie przydają, to sentyment pozostał.

    OdpowiedzUsuń